FIXED.zone a život po vstupu na trh START
Přinášíme nový #LIFTIA_Talk 8 s Tomášem Moravou a Janem Moravcem, CEO FIXED.zone, na téma život po IPO na trhu START pražské burzy.
FIXED.zone vyvíjí, vyrábí a distribuuje příslušenství k mobilním telefonům, tabletům a nositelné elektronice. LIFTIA v roce 2021 získala důvěru zakladatelů a provedla FIXED.zone celým procesem vstupu na trh START. Výsledkem naší spolupráce bylo jedno z nejúspěšnějších IPO v historii trhu pro malé a střední ambiciózní firmy s potenciálem.
Co přesně se v LIFTIA Talk dozvíte?
- Na čem začali ve FIXED po IPO pracovat?
- Jaké to je budovat LoveBrand a vstoupit s ním na zahraniční trhy?
- Jakým způsobem vstup na burzu a ESOP programy motivují zaměstnance?
- Jak striktní informační povinnosti obnáší život veřejně obchodované firmy?
- Proč nelze atraktivitu firmy vyhodnotit ryze dle finančních výsledků?
- Co plánuje FIXED.zone v nejbližší budoucnosti a do čeho bude nejvíce investovat?
Pokud i vás zajímají dodatečné informace, ať už o dalších ambicích FIXED.zone, nebo se jen chcete dozvědět jaký je potenciál vstupu právě vaší firmy na pražskou burzu, můžete se na nás kdykoliv obrátit.
Stáhněte si naši případovou studii o IPO FIXED.zone, zarezervujte si schůzku nebo napište na email tomas.morava@liftia.cz. Společně tak zjistíme, jak můžeme navázat vzájemnou spolupráci.